sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Reclama mincinoasă


Danone a primit o lovitură sub centură peste ocean.

Danone este obligată de către Comisia Federală de Comerţ din SUA să renunţe la promovarea produselor Activia şi Actimel că produse indispensabile sănătăţii.

Continuarea...

Ca urmare a solicitării Comisiei Federale de Comerţ din SUA şi procurori generali din 39 de state, Danone este obligată să nu mai folosească în reclame termenul “întăreşte sistemul imunitar” la Actimel şi “ajuta la eliminarea iregularităţilor digestive” pentru Activia.

Interesant este că până şi compania Danone din SUA a admis că reclamele sunt exagerate şi false.

Tupeul absolut al reprezentanţilor Danone România se datorează anunţului prin care declară că reclamele dintre cele două ţări sunt diferite.

Dar produsele cum sunt? Respectă întocmai reţeta din SUA? Să aveţi... pofta de sănătate!

Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept parerile voastre despre articol.
Distribuie articolul la fel cum altcineva ti-a trimis tie.

Toate comentariile vor fi publicate.
Va rog sa aveti rabdare pana va fi publicat.